Σύμφωνα με τον κ. Γεωργακόπουλο, που έχει την ευθύνη επίβλεψης των συνεργείων, η μέθοδος που ακολουθείται είναι η πλέον ενδεδειγμένη δεδομένων των καιρικών συνθηκών και της ταυτόχρονης κυκλοφορίας οχημάτων. Συγκεκριμένα, εφαρμόζονται σημειακές επεμβάσεις με απόξεση (φρεζάρισμα) του κατεστραμμένου οδοστρώματος και αντικατάστασής του με διπλή στρώση νέου, λαμβάνοντας ειδική μέριμνα για την απορροή των υδάτων, όπου αυτό είναι δυνατό. Ενώ με την ολοκλήρωση των σημειακών επεμβάσεων, και μέσα στα περιορισμένα πλαίσια της συγκεκριμένης εργολαβίας, θα γίνει προσπάθεια κάλυψης των μεμονωμένων λάκκων που αποτελούν ένα χρόνιο και δυσεπίλυτο πρόβλημα του δήμου.
Ήδη έχουν ξεκινήσει οι εργασίες ασφαλτόστρωσης και επισκευής, με έμφαση στα πιο επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου όπως για παράδειγμα Μόρνου, Μπόσδα, Δημοκρατίας, Παύλου Μελά (Μεγάλα Σχοίνα - Θρακομακεδόνες), Νεάρχου, Κύμης, κλπ., με στόχο τη βελτίωση της βατότητάς τους, την μεγιστοποίηση της κυκλοφοριακής ασφάλειας και την αποφυγή ατυχημάτων.